ORKUN YAPI, sistematik gelişmeye odaklanan, müşterinin ihtiyaçlarını anlayarak ve cevap vererek müşteri odaklı olan, sürekli iyileşme için çalışanları güçlendiren, iş süreçlerinde ve çalışma ortamlarında çalışan memnuniyetini artıran ve organizasyonel ve işletmesel sonuçları iyileştirmek için anahtar performans göstergelerini toplayan ve analiz eden etkin bir kalite yönetim sistemine sahiptir.

Etik standartlardan taviz vermeyişimiz, projelerin temelini oluşturur. Şirketimiz içerisinde uygulamalarımızı paylaşarak başarılarımızı artırmaya devam etmekte ve bu sayede daha hızlı ve daha iyi çözümler sunmaktayız.

Çalışanlarımız ve idarecilerimiz şirket faaliyetlerinde en iyi sonucu elde etmek için sıkı çaba göstermekte ve sınırların ötesine geçen, bürokrasiyi azaltan, fikirleri teşvik eden ve doğal olarak gelişmeyi destekleyen açık şirket kültürü oluşturmak için birlikte çalışmaktadır.

Biz planlama ve hazırlığın Kalite Kontrol Yönetiminde Anahtar olduğunu düşünüyoruz. Hedefimiz işverenlerimizin gerekliliklerini tam olarak sağlamaktır ve bu proje gereklilikleri hakkında bilgi toplama ve izlenecek yolu belirleme ile başlar.

Proje yönetiminden çalışanlara kadar, ORKUN YAPI öncelikli olarak işletme içerisinde ön şart olan insan gücünü organize eder ve kontratsal süreleri yakalamak için gerekli durumlarda ilave personelle bunu takviye eder.

ORKUN YAPI 'da ayrıca alt yüklenicilerin performansı sürekli olarak izlenmekte ve gerekirse kalite standartlarının karşılandığını ve her zaman sağlandığını göstermek için ilgili destek ve yardım sağlanmaktadır.